18 March 2012

Soooo sweet only if....







Video nie sangat comel.. Aku pasti yang setiap wanita menginginkan seorang lelaki yang macam nie.. mungkin kita merasakan semua nie hanya ada di dalam love story yang direka.. tapi tidak mustahil ada lelaki yang macam nie tapi one in a million la kan... dan saat melihat video pendek nie aku rasa sangat terharu sebab cara lelaki tu tunjuk perasaan dia melalui cara dia sendiri dan salu scene macam nie ada kat movie jak..huhu...(kan best kalau nizam macam nie..hahaha lol)

Tapi walau apa pun, aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang sebab selama nie nizam sangat baik dengan aku, selalu menjadi yang terbaik untuk aku dan tidak pernah cakap tidak untuk setiap kemahuan aku (kecuali yang lebih2 tu memang tak dapatla). Dan cara nizam tunjuk sayang dia kat aku pun memang sebenarnya comel sebab dia jarang tunjuk melalui ucapan tapi melalui perbuatan. Dan terus terang cakap inilah kali kedua aku sayang kat lelaki sampai macam nie.. Dan kalau bole aku nak cakap kat dia setiap saat yang aku sayang kat dia sebab dia la yang terbaik untuk aku dan aku mengharapkan yang dia adalah cinta terakhir aku (insyallah).

Dann..dan..dan..terlalu banyak 'dan' so masa untuk berhenti sekarang aslieza..hikhikhik

P/s: video nie dapat dalam external 'atiq. So, credit to 'Atiqah Che Sulaiman <3


No comments:

Post a Comment