19 February 2010

Bapak Besarrrrrrr....


Tadi pagi kann...aku pegi dapur...lepas tu kak mah dia ckap la ada ikan keli laki dia bru amek dari kolam blkang rmah....aku ingatkn ikan keli biasa jak la yg mcam slalu aku tgk....tapi alangkah terkejut nya aku tgk ikan tu gila besar...(em0 Lebih) sangat2 besar la bah...macam bole makan satu famly utk mkn tengahari n malam..n part yg plg best ikan tu fresh lagi oo...siap gerak2 lagi... mcam nak terbang pun ada time kak mah letak garam kat badan ikan tu...isk..isk..isk..tapi sedih plka time ikan tu kna garam...dia kesakitan yg amat..(apsal aku em0 lebih nie??) x sggup aku
nak tgk..=(
(ok gmbr tu tipu jak k..ikan yg laki kak mah tu tgkp xdala bsar mcam nie....Lieza hang nak mampuih..blik2 letak gmbar tipu..)

Lepas jak ikan tu mati..apalagi...time tuk m'belah dan m'bedah la...tapi aku x tgk pun...x sggup nak tgk...hikhikhik..dan gambar sebelah nie bukan la aku yg amek..gmbar nie aku copy jak google image... kuikuikui...tapi utk m'gambarkn suasana tu aku upload jak la gmbar nie...hehehe...

Kesiannnya kan ikan nie...pastu kak ika siap bagi warning lagi kat aku...aku x bole mkan ikan tu bb aku kesian..tapi aku x ksah..aku nak jgak melantak ikan tu..hahaha...

Owh ikan keliiiii...msak samballlll....lalalalala....sdapnyerrrrrrr..
here I come Ikan keli ku sayang...=D








No comments:

Post a Comment