19 February 2010

Haishhhhh...

Aku heran la...aku xda pun tidur petang kemarin...tapi malam aku x dpat nak tdur...padahal aku tdur lambat malam tadi...haishhhh...kacau btul la...bayangkan la...malam tadi aku tdur 5 jam jak... hmmmm nie bukan aku nie tau..mustahil aku tidur 5 jam jak...salu nya aku tidur paling kurang pun 7 jam...hmmmm aku mmg sorang yg sleeping beauty (tapi x beauty pun) bb keja aku klu kat kolej mmg tidur jak memanjang...pantang nmpak katil n bantal...trus hati aku tiba2 rasa gatal n mata pun tiba2 ngantuk mnta utk d tidurkan..hahaha...
Tapi aku pun heran gak slama aku kat tmpat kak ika aku x pernah tdur ptg...padahal katil kak ika gila best pastu ngan bantal dia,selimut dia..fuhh mengancammmm...ndak cukup lagi dgn itu... bilik kak ika ada "ak0n" siap...mmg klu kau tdur mmg paling syiok la bah...
Tapi nasib baik la time aku x dpat tdur tu aku kat tmpat kak ika...klu kat kolej wei...huhuhuhuhu...
aku sggup ttup muka ngan "spongebob" aku bb aku x sggup nak buka mata...(w'pun mgkn aku akn kelemasan bb x dpat b'nafas dgn sempurna) bkan x sggup apanya...cuma klu kat kolej bila x dpat tdur dia akan automatik nya t'pikir bnda yg pelik2..huhu serammmmm...
Especially skali klu time tu jam 3 pagi...huhu..watch out...gila seram wei...dala kolej kami tu 'sentitiff' skit...pantang kna ckap trus dia pun mau interframe...tapi aku x prnah kena la..tapi bdak sebelah blik slalu kena...huhuhu...
Eeeee aku da merepek da nie...bah okay la...aku cuma mau ckap yg aku tak dpat tdur jak..p trus plak terkeluar crita misteri nusantara nie...bah okay la ah...nti aku tulis psal bnda lain plak..k tata....adios...=p

p/s: Kolej Cengal mmg SENGAL!!!!

No comments:

Post a Comment